onsdag 9. mai 2012

Bloggen gjenoppstår!

Hvilken tid egner seg bedre enn mai til å ta frem blomsterbloggen igjen? Et godt argument ihvertfall som ble avgjørende siden jeg har gått å tenkt på det en stund. Mye nytt er skjedd siden sist, og i tro stil velger jeg å fokusere på det som omhandler planter og blomster:)

 Tre brugmansia nylig ankommet fra blomsterknatten som er ute på lufting. Det er en enkel hvit, Super spot, og Langenbuscher garten. Dette er de første brugmansia jeg har hatt så dette blir veldig spennende!

Det ble også plantet to sorter tomatplanter, de på bildet er Sungold. Frøene fra Thompson & Morgan hadde ligget noen år, men tror jammen alle spirte likevel.

Kaktus i blomst

2 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

Hei :)
Så hyggelig at du er i gang igjen! Spennende med engletrumpeter da, flotte planter :)

Jeg tenkte å sette deg inn på hageblogger.no igjen nå, men veit ikke helt hvilken liste som blir rett. Kommer du til å blogge nesten bare hage, eller en miks med litt annet også?

Anniken sa...

Ja jeg er veldig spent på bruggene selv, er jo så mange flotte bilder å se rundt omkring på blogger. La igjen kommentar på bloggen din:)